منظور از طرح خلاقانه چیست؟

داشتن خلاقیت در همه ی جنبه های زندگی منجر به پیشرفت آدمی میشود. خلاقیت داشتن در صنعت مد  و فشن می تواند تحول عظیمی را به وجود آورد. منظور خلاقیت یعنی خلق کردن، توانایی آفرینش چیزی یا عقیده ای

طرح خلاقانه در دنیای مد، یعنی ایده ای ناب را در انظار عمومی به نمایش گذاشتن،‌ طرح خلاقانه میتواند تغییر در دوخت پارچه،‌ برش پارچه و یا ترکیب ظاهری پارچه  باشد

نقش طرح خلاقانه در دنیای مد و فشن چیست؟

طرح خلاقانه در دنیای مد، موجب به وجود آمدن سبک جدیدی در نحوه ی پوشش افراد میشود. به وجود آمدن این چنین تغییر و تحولاتی مستلزم داشتن روحیه ی کاملا هنرمندانه است. هنری که بتواند بهترین شکل لباس ها را بر تن افرادی که از آنها استفاده می کنند و پولی که  بابت آنها پرداخت خواهند کرد را تصور کند.

پس میتوانیم بگوییم که  داشتن طرح خلاقانه در مد و طراحی لباس در گرو داشتن ذهن خلاق می باشد. شرط لازم و اساسی برای تولید محصولات جوان پسند، افکاری است که خلاق باشد. چرا که جوانان دوست دارند خودشان و افکارشان را به رخ دیگران بکشند و هر آنچه در ذهن و قلبشان می گذرد را با صدای بلند فریاد بزنند و بهترین شیوه ی تخلیه ی روحی و فکری ، نحوه ی لباس پوشیدن این افراد می باشد.

نکته: هرچه  صنعت فشن به سمت خلاقیت و ارائه ی طرح های منحصر به فردی که شوق زندگی را در دل افراد بیدار سازد، برود درصد امید به زندگی نیز در افراد آن جامعه بالاتر خواهد رفت

 

تیشرت لش اورسایز قرمز

 

میزطوری و طرح خلاقانه

خب به بخش هیجان انگیز مقاله مان رسیدیم. میخواهیم بدانیم که آیا  استودیو میزطوری طرح خلاقانه ای در راستای جذب مخاطب برداشته است؟؟

جواب مثبت  است با چرخ زدن در گالری میزطوری متوجه منحصر بودن این تیم جوان خواهیم شد. برای مثال میخواهیم به معرفی چند تیشرت بسیار خلاق که نمونه اش را نمیتوان در جایی یافت اشاره  کنیم.

نقوش گرافیکی بر روی تیشرت های اسلیم

تیشرت های اسلیم به تیشرت هایی می گویند که کاملا قالب تن افراد می باشد و یا حتی کمی حالت تنگی نیز دارند. خیلی از افراد علاقه مند به استفاده از این نمونه از تیشرت ها هستند. اما طرح خلاقانه ای که گروه گرافیکی میزطوری بر روی این تیشرت ها انجام داده است چیست؟

طرح های منحصر به فردی که مخصوص برند ما است را بر روی این تیشرت ها بر اساس فناوری روز دنیا چاپ کرده ایم به طوری که بعد از چندین سال استفاده و بارها شست و شو از رنگ و کیفیت این نوشته ها چیزی کم نخواهد شد. طرح هایی که استفاده کرده ایم عبارتند از :

طرح دوزخ و بهشت

طرح دوزخ و بهشت مخفف این مصرع زیبا می باشد ” مرا نه غم دوزخ و نه حرص بهشت است” این مصرع زیبا غزلی از دیوان شمس مولانا می باشد. طراحان هنرمند ما از میان  دریای گنجینه های ادبی کشور، بهترین ها را صید می کنند. و با دستگاه پیشرفته ی مخصوص چاپ، روی تیشرت ها چاپ می کنند.

طرح فواید من

در طراحی تیشرت مبنی بر فواید من، شعرهایی از ترانه های کودکی مان که در خاطر خیلی از متولدان دهه ی 60 تا 70 مانده است، چاپ گردیده است. در انتهای تیشرت از لوگوهایی که به بازیافت و امنیت بهداشتی فرد اشاره می کنند استفاده کرده ایم. ما از این طریق خواسته ایم که در میان افراد جامعه عشق ورزیدن به طبیعت را رایج سازیم.

طرح انار

در تیشرت طرح انار هم از اشکال گرافیکی که شامل انارهای قرمز زیبایی استفاده است و هم با خط خاص و زیبایی شعر مختص انار را بر روی آن حک ساخته ایم.  با خریدن این تیشرت ها در شب یلدا برای خود و عزیزانتان میتوانید شبی خاطره انگیز و خاص را رقم بزنید. عکس های یادگاری دسته جمعی با این تیشرت ها در رنگ های متفاوت،  ایده ی جالبی می تواند باشد.

طرح مفاخر

برای کسانی که اهل مطالعه ی کتاب هستند یا به شعر و موسیقی علاقه ی خاصی دارند، تیشرت هایی با طرح خلاقانه تولید کرده ایم این تیشرت ها حاوی تصویر اسطوره هایی نظیر استاد شجریان، دکتر مصدق، صادق هدایت و… می باشد، شما طرفدار کدام یک از مفاخر ایران زمین هستید؟ با گردش در سایت میزطوری مفاخر موردنظرتان را پیدا کنید. در صورتی که نتوانستید پیدا کنید به راحتی با پشتیبان ما تماس بگیرید و طرح مد نظرتان را سفارش دهید

 

خرید لباس تیشرت با کیفیت

 

طرح نوستالژی

همه ی ما از دوران کودکی مان نوستالژی محبوبی را در ذهنداریم. از هنرمندان گرفته تا عروسک های مورد علاقه مان، همه و همه زنده کننده ی حس خوب دوران کودکی مان می باشد. ما با یک طرح خلاقانه، تمامی نوستالژی ها در قاب تیشرت به تصویر کشیده ایم.

 

تیشرت فواید من زیتونی سبز سدری

 

کلام آخر

در تلاطم زندگی، افراد روحیه ی خودشان را به دلایل مختلفی از دست می دهند. طرح خلاقانه در زمینه ی مد میتواند دریچه ی امیدی برای بسیاری از جوانان کشورمان باشد. در استودیو میزطوری ما امیدهای فراموش شده در سرزمین مان را  از نو بیدار ساختیم و در این مقاله  تنها توانستیم به بخشی از این طرح ها اشاره کنیم. برای آشنایی بیشتر کند و کاوی در مجله ی هنری ما داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5% تخفیف
پوچ!
10% تخفیف
پوچ!
25% تخفیف
توت بگ رایگان!
پوچ!
پوچ!
ماگ رایگان
پوچ!
شانستو امتحان کن!
Enter your email address and spin the wheel. This is your chance to win amazing discounts!
Our in-house rules:
  • One game per user
  • Cheaters will be disqualified.