مد کلمه ای فرانسوی است که در لغت نامه ی دهخدا این چنین تعریف شده است” افراد جامعه کارهایی مانند لباس پوشیدن را با قاعده و قوانین موقتی که از قبل تعیین شده است تنظیم می کنند ” در زبان انگلیسی نیز به آن قوانین و دستورالعمل ها mode می گویند.

از واژه هایی مانند رایج،‌ متداول و معمول به عنوان مترادف مد نیز در لغت نامه دهخدا یاد شده است. اما به نظرتون مطابق با mode  روز پیش رفتن خوب است یا بد؟

اینکه آدمی بر اساس آخرین مدل های ارائه شده توسط طراحان پیش برود هم جنبه ی مثبت دارد و هم جنبه ی منفی

جنبه ی مثبت mode

  • احساس می کند از جامعه عقب نیست به عبارتی اعتماد به نفس پیدا می کند.
  • تنوع در لباس پوشیدن موجب شادی و شعف فرد می گردد.
  • mode موجب هماهنگی شما با دوستان و آشنایان تان می گردد
  • پیروی کردن از مد و مدل های محبوب میزان انرژی و پویایی در فعالیت های اجتماعی تان را افزایش می دهد..
  • مد به سلامت روانی فرد نیز کمک می کند. برخی از افراد لباسی که برایشان حکم مد  را دارد بر تن میکنند و از آن به عنوان زره برای نه گفتن به اندوه و افسردگی هایشان استفاده می کنند

 

جنبه ی منفی mode

  • اینکه مدام بررسی کنید این لباس بخرم مد هست یا نه؟ موجب اضطراب و نگرانی شما می شود.
  • پیروی از mode و مدل های زننده ی غربی، برای روحیه ی نجیب جوانان و نوجوانان سم است.
  • اسراف در هزینه، اینکه هر دو یا سه ماه یکبار لباس های جدیدی بخرید تا مطابق با آخرین چیزهایی که مد شده پیش رفته باشید کمی هزینه آور است

 

تیشرت لانگ دخترانه

مد شدن تیشرت های نقش دار

چرا پوشیدن تیشرت های نقش دار هیچ وقت از مد نمی افتد؟

جالب است بدانید که تیشرت های نقش و نگار دار هیچ وقت از مد نمی افتند میپرسید چرا؟

  • خاص و منحصر به فرد هستند همه دوست دارند به نقشی که بر روی تیشرت است توجه کنند.
  • به راحتی با لباس های دیگر ست می شوند.
  • در همه ی فصول قابل استفاده هستند به طوری که شما میتوانید در فصل زمستان نیز به راحتی با تیشرت خودتان را گرم و شیک نگه دارید کافی است جنس تیشرت را مرغوب انتخاب کنید. میتوانید کاپشنی یا کتی نازک در ترکیب با تیشرت تان در هوای سرد بر تن کنید.

 

جایگاه مد در محصولات میز طوری

مجموعه ی میزطوری تمام سلایق در رده های سنی اعم از نوجوانان تا بزرگسالان را در نظر گرفته است. از این رو به ارائه ی تیشرت هایی بسیار خلاقانه که در صنعت مد حرف اول را میزنند پرداخته اند. طراحان ما برای جلوگیری از پیشروی جنبه های منفی مد و  مدگرایی در میان جوانان دست به اقدامی جالب و تحسین برانگیز زده اند.

ما در مجموعه ی میزطوری نمادها و سمبل های ایرانی را با البسه هایی علی الخصوص تیشرت ها در معرض نمایش قرار گذاشته ایم. ایران نهاد شاعران بزرگی است که نامش حتی آن سوی مرزها نیز بر سر زبان ها است. از این رو  شعرهایی با مفهوم والا را از شاعران نامور ایرانی شناسایی کرده ایم و بر روی تیشرت هایی با جنس اعلا پنبه چاپ کرده ایم.  این کار مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم

  • از عرضه ی تیشرت های تقلبی و چینی با جنس نامناسب جلوگیری می شود.
  • این کار موجب میشود که در جامعه الفاظ ناپسند و رکیک بر روی تیشرتهای جوانان ترویج پیدا نکند چرا که اکثر افراد اصلا مفهوم این کلمات حک شده بر لباس هایی که می پوشانند را نمی دانند.
  • به پیشرفت چرخ اقتصاد کشور کمک کرده ایم چرا که مجموعه ی میزطوری با تولید و پخش تیشرت های ایرانی، در قیمت بسیار مناسب، از واردات تیشرت های بی کیفیت جلوگیری می کند.
  • استقبال بی نظیر همه ی رده های سنی از این سبک از طراحی مد، به زنده شدن فرهنگ ایرانی در میان جوانان کمک شایانی کرده است. چرا که در طراحی تیشرت های اسلیمی، همه ی سعی ما بر این بوده است که واژه ها و شعرهای ناب را که مطابق با سنت و فرهنگ ایرانی است را بر روی تیشرت ها حک سازیم

 

تیشرت از کجا بخریم

 

مد مطابق با فرهنگ ایرانی

در نهایت می توانیم بگوییم که تمام  تمرکز مجموعه ی میزطوری روی نوآوری و خلاقیت در طرحها، ادبیات، ادیبان، چهره های شناخته شده ی ایرانی و خطوط شخصی سازی شده در گرافیک ایرانی است. در اصل تاکید همکاران طراح ما پرداختن به تاریخ و نوستالژی ایرانی است. سعی ما بر این است که طرح هایی که بر روی تیشرت ها اعمال می کنیم کاملا مدرن و شیک باشند و تمام سلایق رده های سنی 17 تا 35 سال را پوشش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *