خلاقیت به عنوان توانایی ایجاد یا اصلاح عناصر برای تولید محصول جدید و متفاوت از نمونه های موجود است. در خلاقیت به دنبال ایجاد و توسعه یک مفهوم جدید و اصلی از یک رویداد معمولی با جذب ایده های جدید و ریسک پذیری هستیم. در اصل خلاقیت ویژگی بارز محصولات مد است ، ویژگی اصلی آن

  • تجسم ارزشهای نمادین
  • با شرط بندی مجدد یک شیء به اصالت
  • کیفیت و تصویر زیبایی شناختی و تکنولوژیکی

خلاقیت نه تنها ویژگی متمایز محصولات است، بلکه برای افراد نیز ضروری است که خود را با محیط در حال تغییر جهانی تطبیق دهند. از آنجا که نیاز به نوآوری در جوامع به دلیل تقاضای محصولات جدید به طور پیوسته افزایش یافته است، در این راستا ، مفهوم خلاقیت نقش بسیار مهمی در طراحی مد دارد.

تیشرت شلوار ایران

 

 

قدم هایی که طراحان میزطوری در راستای حفظ خلاقیت برداشته اند؟

طراحان میزطوری  به طور کامل فرایند خلاقیت در طراحی را درک کرده اند تا به متفاوت بودن و شیک دیده شدن شما کمک کنند. یکی از خلاقیت های مجموعه ی میزطوری ارائه ی تیشرت هایی با نقش و نگار اسلیمی و یونیک می باشد. از مزایای انتخاب طرح های اسلیمی موجود در بوتیک میزطوری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

سازگار با هر سلیقه ای

شما میتوانید نقوش برای تی شرت ها را از بین طرح های زیادی که مطابق با سلیقه تان است انتخاب کنید نه تنها می توانید طرح نقوش خود را آزادانه انتخاب کنید، بلکه می توانید  آنها را نیز در رنگ بندی های نامحدودی مشاهده کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. ما  نقوش سرگرم کننده ای که به سادگی یک روحیه خوب را در هر جشنی تضمین می کند را در کارنامه ی خود داریم

حمایت از شعار دلخواهتان

ما هزاران طرح پیراهن به شما ارائه می دهیم و می توانید با آنها از هر شعاری حمایت کنید. این باعث می شود طراحی تی شرت شما بی نظیر باشد.

پیام تان را به گوش همه برسانید

تصاویر بیش از هزار کلمه می گویند. نقوش بسیار زیادی وجود دارد که پیام بسیار واضحی را منتقل می کند و مخصوصاً روی تی شرت ها موثر است. به این ترتیب شما می توانید به وضوح نشان دهید که به چه چیزهایی علاقه مند هستید و کیفیت چاپ نقوش ما الهام بخش شما خواهد بود. به عنوان مثال ، دو قلب ما می تواند اولین انتخاب شما باشد. به این ترتیب شما عشق خود را نشان می دهید و این پیغام تان در روح و جان  طرف مقابل طنین انداز خواهد بود.

طرح های شیک تی شرت برای هر مناسبت

شما می توانید  تیشرت مورد علاقه ی  خود را از میان  تیشرت های اسلیمی ما انتخاب کنید.

  • عنوان مثال برای کسی که دوستش دارید هدیه دهید. زیرا در عین جذاب بودن بسیار مقرون به صرفه نیز هستند.
  • شاید شما در حال برنامه ریزی برای یک مهمانی یا رفتن به باشگاهی هستید تی شرت های گالری میزطوری این قدرت را به شما میدهند که هرجا که میخواهید بروید و تیشرت هایتان را مطابق با آن مکان ست کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از گالری میزطوری ما دیدن کرده و نقوش مناسب را انتخاب کنید.

 

پلیور دورس زمستانه

 

خلاقیت در طراحی محصولات میزطوری

پیش نیازهای ایجاد خلاقیت در لباس ها

خلاقیت مهم است زیرا مد باید  در هر فصل محصولات جدیدی خلق کند. هر زمان که فصل جدیدی با رویدادهای سیاسی و اجتماعی جدیدی به وقوع می پیوندد، طراحان و MD ها دچار مشکل می شوند. که چه محصولات جدیدی ارائه خواهند کرد؟ در جواب باید بگوییم که :

مصرف کنندگان هنگام انتخاب لباس ، محصولات جدید و متفاوتی را می خواهند. اما در عین حال ، آنها سعی می کنند با پوشیدن لباس هایی شبیه به اعضای جامعه ای که به آن تعلق دارند ، احساس منحصر به فرد بودن  و احساس امنیت داشته باشند. نکته ی جالب این است که که آنها به طور همزمان تمایز و همگنی را دنبال می کنند، برنامه ریزان محصول نمی توانند محصولاتی کاملاً متفاوت از فصل قبل تولید کنند، و همچنین نمی توانند محصولاتی را تولید کنند که بسیار شبیه به هم هستند. از این رو برای به برطرف ساخت این مشکل نیاز به دو منبع مهم خلاقیت داریم

  • دانش
  • تجربه

جوهر خلاقیت پیوند تجربه و دانش است. در اصل هیچ تجربه ای بدون دانش ارزشمند نیست و در عین حال هیچ دانشی بدون کسب تجربه و عمل، سودی ندارد.

کلام آخر

دانش و تجربه دو عنصر اصلی فرایند خلاقیت در صنعت مد هستند. کارشناسان میزطوری در طراحی  و ارائه ی تیشرت ها از این دو جز حیاتی غافل نبودند. ما در فروش تیشرت ها تمامی نیازهای جوانان دیروز و امروز را در نظر گرفته ایم. با ما هم شیک دیده شوید و هم دوست داشتنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *