تیشرت اسلیم یکی از محصولات استودیو میزطوری است. این گروه هنری با هدف اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی به ارائه لباس هایی با طرح های کاملاً خلاقانه و انحصاری پرداخته است. این مجموعه به منظور افزایش کیفیت، از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ دیجیتال در تولید محصولات خود استفاده کرده و در این راستا از نیروهای متخصص در زمینه طراحی و گرافیک بهره برده است.

تیشرت رنگی پنبه ای نخی الیاف طبیعی

 

از جمله ویژگی های این مجموعه می توان به تضمین کیفیت کالا، استفاده از مواد اولیه مرغوب، بالاترین کیفیت چاپ، استفاده از الیاف طبیعی و در نتیجه دوستدار طبیعت بودن محصولات، تنوع در رنگبندی و طراحی، خلاقیت و جذابیت بصری در طراحی لباس ها و غیره اشاره کرد. محصولات این مجموعه شامل انواع تیشرت فشن اورسایز، بیسیک، هودی، تیشرت های اسلیم، پلیور های دورس و انواع اکسسوری می شود.

 

الیاف مورد استفاده در تولید محصولات

این مجموعه از الیاف ۱۰۰٪ طبیعی پنبه برای تولید محصولات خود استفاده می کند. این الیاف رطوبت بدن را کنترل می کنند و دارای خاصیت تنفسی هستند. بر همین اساس از خیس شدن لباس بر اثر تعریق بیش از حد جلوگیری کرده و در پوست آلرژی ایجاد نمی کنند. همچنین این جنس عایق خوبی در برابر گرما و سرما می باشد. پس به راحتی می تواند در تمامی فصول مورد استفاده قرار گیرد.

تیشرت فشن تولید شده از الیاف طبیعی بسیار نرم و لطیف بوده و با توجه به قابلیت کشسانی که دارد در برابر پارگی کاملاً مقاوم است. برای جلوگیری از پرزدهی، تغییر رنگ و دفرمه شدن این لباس ها بهتر است شست و شوی آن ها در آب کمتر از 30 درجه سانتی گراد انجام شود. لباس های تولید شده از الیاف طبیعی در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار گیرند دوام و ماندگاری بالایی خواهند داشت.

تیشرت ساده

اهمیت طراحی و چاپ طرح روی لباس

در قسمت جلوی لباس های مختلف از جمله تیشرت فشن، هودی و پولیورهای دورس معمولاً از طرح های فانتزی، هاوایی، عروسکی، پرتره، هنری، مدرن، نوشته و تایپوگرافی، گرافیکی، انتزاعی و غیره استفاده می شود. همان طور که می دانید طرح و رنگ تیشرت ها تعیین کننده سبک آن ها است. از رنگ ها نترسید و در استفاده از آنها جسور باشید. در مجموعه میزطوری هیچ گونه محدودیتی در رنگ بندی و طراحی محصولات وجود ندارد. در این مجموعه تیشرت فشن مانند یک بوم خالی نقاشی است که طرح روی آن می تواند حاوی پیام های فرهنگی، سیاسی یا تبلیغاتی باشد.

تیشرت ها طراحی و الگوی ساده ای دارند و تنها تفاوت آن ها در الگوی یقه، رنگ و چاپ روی آن ها است. امروزه تیشرت اسلیم در انواع مختلف زنانه و مردانه و یونی سکس طراحی و تولید می شود. طرح هایی که روی قسمت جلوی این تیشرت ها چاپ می شود می تواند سلیقه های متفاوتی را پوشش دهد؛ بنابراین افراد مختلف با سلایق و علایق گوناگون می توانند از این تیشرت های نخی استفاده کنند.

اشاره ای به تاریخچه استفاده از تیشرت فشن

به دلیل طراحی ظاهری این لباس به شکل حرف T انگلیسی به آن تیشرت گفته می شود. تاریخچه استفاده از تیشرت به سال های 1898 تا 1900 میلادی بر می گردد. تیشرت ها در گذشته به عنوان لباس زیر استفاده می شدند اما امروزه به عنوان یک لباس اسپرت در ساخت استایل های دخترانه و پسرانه کژوال مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب تیشرت ها بدون دکمه و یقه بوده و پوشیدن آن ها راحت و بدون دردسر است.

اما تولید تیشرت فشن و استفاده از آن به دهه 60 میلادی بر می گردد. این تیشرت ها با چاپ و طرح های گرافیکی شناخته می شوند و بسته به طرح، رنگ و جنسشان می توانند در طراحی استایل های گوناگون استفاده شوند. سادگی و خلاقیت در تیشرت فشن سبب شده که مخاطبان بسیار زیادی در رده های مختلف سنی و با سلایق مختلف جذب این محصولات شوند.

پلیور دورس پنبه ای

اگر با سبک مینیمالیست در دنیای مد و فشن آشنایی داشته باشید حتماً می دانید که پیروان این سبک از تیشرت های ساده در طراحی استایل و تیپ روزانه خود استفاده می کنند. تیشرت بیسیک یک تیشرت ساده، بدون مدل و برش است که معمولاً دارای رنگ های خنثی بوده و به راحتی با لباس های دیگر ست می شود. معمولاً روی این تیشرت ها چاپی صورت نمی گیرد یا اینکه طرح های چاپ شده بسیار ساده و کوچک هستند. این تیشرت ها هیچگاه قدیمی نمی شوند و به راحتی با شلوار جین و کفش های کتانی اسپرت ست می شوند.

تیشرت لش یا اورسایز برای خلق یک استایل خیابانی راحت و کژوال در طراحی استایل baggy مورد استفاده قرار می گیرد. تیشرت های لش دارای سایز بزرگی بوده و گشاد هستند. بهتر است از شلوارهای گشاد برای ست کردن با این تیشرت ها استفاده نکرده و خود را در پارچه غرق نکنید. بهترین انتخاب برای ست کردن تیشرت های لش، شلوارهای اسکینی و اسلش هستند.

 

این تیشرت ها برای افرادی که جثه کوچک و اندام ریزی دارند مناسب نیست و می تواند آن ها را قد کوتاه و چاق نشان دهد. این تیشرت ها معمولاً قد بلندی دارند. اگر می خواهید مطابق مد روز و کمی جذاب تر باشید بهتر است تیشرت فشن را داخل شلوارتان قرار دهید و از کمربندهای فانتزی استفاده کنید. اگر به دنبال ساخت استایلی خیابانی برای فصل پاییز هستید این ست را به همراه کاپشن جلو باز، ژاکت یا سویشرت های کلاه دار و هودی در فصل سرما بپوشید.

برش تیشرت اسلیم کاملاً نزدیک به بدن است، اما چسبان نیست. این تیشرت ها برای افرادی که اندام ریزی دارند مناسب است و به کشیده و توپر دیده شدن آن ها کمک می کند. ترکیب آن ها با شلوارهای جاگر یا اسلش برای حضور در دورهمی های دوستانه و خودمانی مناسب است.

تیشرت هودی بیسیک

 

هودی و پولیورهای دورس

هودی و پولیورهای تولید شده در این مجموعه از جنس اسپان درجه یک یا پارچه‌های ضخیم نخی دورس سه نخ تو کرکی هستند. این جنس ها دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با توجه به ضخامتی که دارند برای استفاده در فصل سرما مناسب هستند. یقه، سرآستین و پایین این لباس به صورت کشبافت می‌باشد. پلیورها و هودی ها جلو بسته بوده و در قسمت جلوی آن ها یک عدد جیب دو طرفه تعبیه شده است.

تنها تفاوت این دو در وجود کلاه است. هودی ها دارای کلاه هستند و برای استفاده در فصل سرما مناسب تر هستند. اگر به دنبال یک استایل راحت برای انجام فعالیت های روزمره یا ورزش هایی مانند پیاده روی و کوهنوردی هستید این محصولات بهترین گزینه برای شما خواهد بود. طرح های گرافیکی چاپ شده روی این لباس ها بسیار با کیفیت بوده و به مرور زمان کمرنگ نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *