مشخصات محصولات پنبه ای صددرصد نخی

  • محصولات ما از الیاف ۱۰۰٪ طبیعی پنبه تهیه شده‌اند به دلیل آن که جریان هوا به آسانی از آن عبور می‌نماید (برعکس تیشرت‌های پلی‌استری) یکی از مناسب‌ترین و پرطرفدارترین محصولاتی است که در سطح جهان از آن استفاده می‌گردد.
  • به دلیل توانایی دستگاه‌های پیشرفته چاپ تیشرت نخی در چاپ رنگ سفید، هیچ گونه محدودیتی در رنگ‌بندی تیشرت‌ها وجود ندارد و کلیه تیشرت‌ها از جمله تیشرت مشکی قابل ارائه می‌باشند.
  • چاپ به صورت کاملا دیجیتال انجام شده و هیچ گونه محدودیتی در نوع طرح یا رنگ‌بندی یا تعداد رنگ آن یا حتی محو شدگی (opacity) وجود ندارد.
  • استودیو میزطوری از دستگاه‌های پیشرفته DTG M2 که ساخت مشترک شرکت‌های mutoh ژاپن و Impression Technology استرالیا می‌باشد استفاده می‌نماید و جوهرهای مورد استفاده جهت چاپ، ساخت شرکت آمریکایی Dupont می‌باشند تا کیفیتی جهانی و کم‌نظیر را به مخاطبان خود ارائه نماید.
  • پلیور و هودی‌های نخی از بهترین پارچه‌های ۱۰۰٪ پنبه (نخ) نوع دورس سه‌نخ تو کُرکی که دارای ضخامت مناسب جهت فصول سرما می‌باشند دوخته شده است. سرآستین‌ها و پایین لباس با کش با کیفیت بالا دوخته شده است تا هوای سرد نتواند به آسانی به داخل لباس نفوذ نماید، همچنین کلاه دارای آستری مناسب جهت گرمایش بیشتر و همچنین بند بستن کلاه می‌باشد. هودی‌ها دارای دو جیب در قسمت جلو و وسط لباس می‌باشند.

جنس: نخی 100درصد الیاف طبیعی پنبه
رنگهای موجود: مشکی، سفید، قرمز، زرد، سبز، آبی، سورمه ای، بنفش، خاکستری
سایزهای موجود: S, M, L, XL, XXL,XXXL
شستشوی چاپ مدیا و دیجیتال: کاملا قابل شستشو

مشخصات محصولات اسپان

  • پلیور و هودی اسپان از پارچه‌های ضخیم و با کیفیت اسپان (پلی استری) تهیه گردیده است (در صورت نیاز به تیشرت‌های نخی پنبه‌ای یا مشکی و …، از محصولات دیگر در دسته‌بندی لباس‌ها که دارای نام نخی می‌باشند استفاده نمایید). نوع دوخت به صورت ساده با یقه‌های گرد و کشی می‌باشد.
  • در این نوع چاپ، رنگ به داخل الیاف پارچه نفوذ کرده (هیچ سطح قابل لمس یا کنده شدنی بر روی لباس وجود نخواهد داشت) و دارای ماندگاری بسیار بالایی می‌باشد.
  • استودیو میزطوری به جای دستگاه‌های چینی ارزان از چاپگرهای پیشرفته Mutoh ژاپن، جوهرهای jTek ایتالیا و پرس آمریکایی hotronix استفاده می کند و چاپ انجام شده دارای ماندگاری بسیار بالایی می‌باشد و به مرور زمان حتی کم‌رنگ نیز نخواهد گردید.

تعیین سایز

سایزبندی هودی و پلیور اسپان درجه یک

مدت زمان تکمیل سفارش و ارسال:

3 روز با پیک موتوری (فقط تهران)

5 الی 7 روز با پست

پ.ن: به اداره پست و مکان جغرافیایی سفارش دهنده بستگی دارد.

هزینه پیک موتوری با مشتری میباشد.

شرایط خرید :

لطفا قبل از سفارش از طریق جداول بالا از سایز خود یا صاحب سفارش مطمئن شوید.

برای اطمینان از کیفیت چاپ میتوانید از قسمت “نمونه چاپ” و “عکس مشتریان” در اینستاگرام ما استفاده کنید.

شرایط ارجاع کالا:

سفارش ارسال شده با سایزهای مشخص شده در جداول سایزبندی بالا هم اندازه نباشد.

قسمتی از چاپ حذف یا درست چاپ نشده باشد یا دوخت محصول با تایید کارشناس دچار مشکل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *